Pokud vaše organizace spravuje rozsáhlé a různorodé IT prostředí na více místech a v různých zemích, můžete čelit několika výzvám, pokud jde o udržení kontroly nad technologickými prostředky.
Máte například jasný přehled o IT zařízeních ve vaší společnosti a o nákladech na ně v průběhu celého životního cyklu? Jsou vaše nákupní procesy příliš složité a chybí jim mezinárodní standardizace? Klíčem k tomu, abyste měli IT procurement pod kontrolou, je automatizace. Společnost CHG-MERIDIAN nabízí řešení vašich výzev se správou majetku.
Náš systém pro správu IT majetku tesma vám poskytne komplexní přehled o vašem mezinárodním IT prostředí na jedno kliknutí a zefektivní váš nákup IT pomocí digitalizovaných a automatizovaných procesů. Pokud vám to připadá jako něco, čeho byste chtěli dosáhnout, čtěte dále.
Modernizace zastaralé IT infrastruktury je pro 56 % organizací hlavním důvodem pro navýšení rozpočtu na IT – Spiceworks Ziff Davis
Částka, kterou by ročně mohla vynaložit společnost s rozpočtem 2 miliony USD, která ke sledování majetku používá tabulky – Atlassian
společností souhlasí s tím, že rychle se měnící obchodní, regulační a technologické prostředí ztěžuje zlepšování vyspělosti ITAM – Deloitte (2021)
Získejte ucelený přehled o stávajících zařízeních a jejich nákladech a vylepšete tak proces procurement. Náš systém správy IT majetku tesma spojuje transparentnost s efektivitou. Poskytuje vám jasný přehled o zásobách zařízení a struktuře nákladů a zajišťuje, že jste vždy informováni.
Platforma tesma také zefektivňuje procesy pořizování IT prostřednictvím automatizace, od objednání nového zařízení až po údržbu, servis a správu zařízení po skončení jeho používání. Jde o centralizované, digitální a mezinárodní řešení výhradně od společnosti CHG-MERIDIAN.
Smysluplné reporty díky jednoduché vizualizaci dat napříč celým portfoliem zařízení. Snadno získávejte data díky digitalizovaným a automatizovaným procesům schvalování, zavádění, incidentů a obnovy technologií.
Zjednodušte procurement technologií a ušetřete čas a manuální zdroje. Zlepšete zpracování objednávek a omezte potenciální zdroje chyb.
Pomáháme vám dodržovat přísné mezinárodní předpisy a zákony. Výsledek? Snížení složitosti a rizika na mezinárodní úrovni.
Získejte komplexní přehled o fakturačních a smluvních podmínkách a spravujte alokaci nákladů v rámci celého podniku. Měření a řízení investic v jednotlivých nákladových střediscích, obchodních jednotkách, zemích nebo regionech.
„Společnost CHG-MERIDIAN nám poskytuje skutečně komplexní podporu v celém životním cyklu technologie, od poradenství a nákupu až po ukončení pronájmu a vymazání dat. To nám umožnilo znatelně zvýšit produktivitu a ziskovost. Tato spolupráce je pro nás vynikajícím a blízkým partnerstvím.“
Chcete poradit osobně a bezplatně? Spojte se s námi a zjistěte, jak můžete využít naše odborné znalosti.