Společnost PANASONIC je uznávaným inovátorem a jedním z hlavních světových hráčů v oblasti vývoje elektronických technologií a řešení, ať už jde o spotřební elektroniku, domácí spotřebiče, automobilový průmysl nebo širší sektor B2B. V Evropě je společnost Panasonic Information Systems Company Europe (PISCEU) zodpovědná za vytvoření a údržbu rozsáhlé IT sítě skupiny. Poskytovatel IT služeb, který má více než 160 zaměstnanců v sídle v Hamburku a na dalších klíčových místech v Německu, Polsku, Anglii a Itálii, nabízí komplexní podporu koncovým uživatelům ve všech obchodních divizích společnosti PANASONIC.
Potřeba přizpůsobených IT procesů a technologií
Předpoklad: mezinárodní škálovatelnost a flexibilní návrh smlouvy
Požadavek na transparentnost stávajících zařízení a jejich smluvních podmínek
PISCEU pomáhá zaměstnancům evropských společností PANASONIC dosahovat jejich obchodních cílů prostřednictvím na míru šitých IT procesů a technologií. Předpoklad: koncepce využití IT, která je mezinárodně škálovatelná a poskytuje transparentní přehled o všech pronajatých zařízeních a jejich smluvních podmínkách – kdykoli a kdekoli.
Kompletní správa technologie pracovišť v Německu a několika evropských zemích – včetně více než 8 100 aktiv. Patří mezi ně notebooky (přibližně 40 %), monitory (20 %) a chytré telefony (necelých 30 %), stejně jako servery a velké tiskárny.
Mottem našeho konceptu financování je užívání místo vlastnictví. Přístup založený na ceně za zařízení pro celou IT infrastrukturu zajišťuje bezpečnost plánování a kontrolu nákladů.
Služby životního cyklu technologického vybavení pro koncové uživatele, správa majetku s platformou tesma a bezpečné mazání dat pomocí aplikace eraSURE
Během doby používání poskytujeme společnosti Panasonic podporu v podobě péče o předběžnou konfiguraci mobilních zařízení, doručení zařízení na místa po celé Evropě, podpory a údržby, pravidelných kontrolních schůzek a případných úprav, rychlé výměny v případě závady a na konci životnosti zařízení je vyzvedáváme za účelem bezpečného vymazání dat.
Aby společnost PISCEU zajistila požadovanou transparentnost svého IT vybavení, rozhodla se pro správu majetku prostřednictvím naší platformy tesma®. Naše platforma pro správu technologií a služeb integruje obchodní a technická data a poskytuje komplexní přehled o celém životním cyklu technologie: od poradenství a zavádění až po vyhledávání zařízení a certifikované mazání dat.
Platforma nabízí manažerům z různých oddělení klíčové informace o IT prostředí a jednotlivých prostředcích. Například při plánování investic poskytuje tesma® podrobnosti o konfiguracích zařízení, umístění a vývoji rozpočtu. Během provozu aplikace poskytuje kontrolní přehledy pro jednoduché plánování rozpočtu, spotřeby a kapacity. Na konci období používání obdrží společnost PISCEU informace o stavu majetku, období používání a plánovaném a dokončeném odstranění. Prostřednictvím platformy tesma je rovněž viditelný kompletní proces mazání dat pro zařízení IT.
Transparentní a mezinárodně škálovatelná správa aktiv je klíčovým aspektem naší úspěšné a dlouhodobé spolupráce. Společnost PISCEU si váží našeho silného partnerství. Týmy obou společností například společně vypracovaly procesní příručku, která je základem naší spolupráce. Společnost PISCEU oceňuje také flexibilitu smluv, které zohledňují aktuální vývoj, ať už jde o IT vybavení nebo finanční trh.
„Společnost CHG-MERIDIAN nám nabízí skutečnou všestrannou podporu v celém životním cyklu IT – od poradenství a nákupu až po ukončení pronájmu a vymazání dat. To nám umožnilo prokazatelně zvýšit produktivitu a ziskovost. Naši spolupráci vnímáme jako dobré a úzké partnerství.“
organizací považuje za hlavní slabinu získání přesných a úplných údajů týkajících se hardwaru, nasazení softwaru a oprávnění k softwaru.
vedoucích pracovníků považuje za obtížné vyčíslit přínosy jednotlivých investic do technologií.
organizací se domnívá, že jim chybí skutečně účinná iniciativa ITAM.